برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است/ همه باید کمک کنند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به طرح نور نیروی انتظامی، تاکید کرد: برخورد نکردن با  هنجار شکنی، امنیت جامعه را ازبین می برد و باعث رشد فزاینده آسیب های اجتماعی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به بررسی موضوع عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و گفت: داشتن حجاب برای زنان در جامعه یک حکم شرعی و قانونی است و عدم رعایت قوانین در هر زمینه ای چه حجاب و غیر حجاب باعث هرج و مرج در جامعه می شود و زمینه هنجارشکنی در جامعه را فراهم می سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به طرح نور نیروی انتظامی تاکید کرد: برخورد نکردن با  هنجار شکنی، امنیت جامعه را ازبین می برد و باعث رشد فزاینده آسیب های اجتماعی می شود.

وی مطرح کرد:  آسیب های اجتماعی توان زیادی را در بخش های امنیتی اجتماعی و قضایی از کشور و مردم می گیرد و برخورد نکردن با ناهنجاریها و رواج ولنگاری در جامعه هزینه های سرسام آوری را برای خانواده ها و کشور ایجاد می کند.

حجت الاسلام واسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: در صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کوتاهی کردیم و زمان زیادی را از دست دادیم و باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان داشت: هنجار های یک جامعه، تبلور ارزش های آن جامعه است و در هر کشوری با قانون شکنان برخورد قاطع دارند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha