ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهش‌های تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه با اشاره به اینکه ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهش‌های تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران ارسال شد، گفت: پس از بررسی نهایی ۱۰۰ اثر به مرحله داوری رسیده و ۱۰ اثر توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد درودی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره پژوهش‌های تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن همایش‌های موسسه معصومیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه بر موضوع تربیت تمرکز دارد.

وی افزود: تلاش داریم سه سیاست جدی چرخش به سمت مسئله محوری، توجه و اتکا به منابع وحیانی و توجه به مسئله جنسیت را با جدیت پیگیری کنیم.

مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه با بیان اینکه یکی از چالش‌های امروز دور بودن فضای علمی و عملی است، مطرح کرد: پیگیری هرکدام از این فضاها بدون دیگری، فعالیت‌ها را کم اثر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم مسئله‌های واقعی میدان مبنای پژوهشگران قرار بگیرد، عنوان کرد: اگر بخواهیم به عرصه‌های مختلف علوم حوزوی ورود کنیم باید سیره اتکا به منابع وحیانی را حفظ کنیم.

درودی با بیان اینکه موضوع تربیت در بانوان و آقایان متفاوت است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی در اجرای سیاست‌های بالادستی موفق شویم.

وی با اشاره به اینکه در یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال شناسایی و توانمندسازی نیروها هستیم، تصریح کرد: پس از بکارگیری به دنبال حمایت از پژوهشگران هستیم تا آن‌ها بدانند که یک هویت اجتماعی دارند.

مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره به دنبال شناسایی ظرفیت‌ها بودیم، یادآور شد: یکی از نخستین اقدامات قدردانی و قدرشناسی از فعالیت‌هایی است که تاکنون رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، بیان کرد: پس از بررسی نهایی ۱۰۰ اثر به مرحله داوری رسیده و ۱۰ اثر توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha