اجرای امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب و عفاف یک واجب همگانی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با بیان اینکه دشمنان به بخش تهاجم فرهنگی و حجاب و عفاف امید بسته اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند، اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه را یک واجب همگانی دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و معاونان وی در مدیریت حوزه علمیه خواهران و جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران شهر یزد در دیدار با فرمانده فراجا، از زحمات و تلاش های سردار عباسعلی بهدانی فرد و همکاران وی در اجرای طرح (نور) و مقابله با بدحجابی در سطح استان یزد تقدیر و تشکر کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، با یادآوری دو فریضه واجب شرعی «امر به معروف و نهی از منکر» اظهار داشت: این دو فریضه الهی بر همگان واجب است و برای انجام درست آن همگان باید پای کار بیایند در غیر این صورت ممکن است بخشی از این کار ناقص بماند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، تصریح کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر یکی از موارد سفارش شده است که انجام آن زمینه اجرای دیگر واجبات و نیز برقراری امنیت و برچیده شدن ناهنجاری های اجتماعی را فراهم می کند.

وی اذعان کرد: همانطور که می دانیم دشمن در عرصه نظامی ناامید است و اگر زمانی در گذشته گزینه نظامی را روی میز داشت اکنون دشمنان با شکست های پی در پی و با وجود اقتدار جمهوری اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری، دیگر از گزینه نظامی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد بیان کرد: دشمنان هنوز بیشتر به بخش تهاجم فرهنگی و حجاب و عفاف امید بسته اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه یک واجب همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، نیروی انتظامی را در خط مقدم مقابله با بدحجابی دانست و افزود: خط مقدم هم نیاز به پشتیبانی دارد تا به نتیجه مطلوب خود برسد و همه بخش ها ارگان ها و نهادهایی که مسئولیت دارند باید پای کار بیایند و مردم هم وارد میدان شوند.

وی، حمایت مردم از آمران به معروف و نهی از منکر را یکی از راهکارهای عقب نشینی ناهنجاری های جامعه دانست و گفت: اگر مردم سکوت کنند و همه تماشاچی باشند و یا عده ای دنبال عکس گرفتن از این موضوعات باشند، نتیجه نمی دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، عرصه جهاد تبیین را یکی از راههای پشتیبانی از جبهه فرهنگی دانست و افزود: در سطح استان ۲۲ مدرسه و بیش از شش هزار نفر سرباز جهادی، انقلابی پای کار در مدارس علمیه خواهران داریم که طلاب در حال تحصیل، دانش آموختگان و مبلغات را شامل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر بار دیگر از تدابیر و تلاش های نیروی انتظامی در زمینه اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی، تشکر کرد و ادامه داد: حمایت حوزه علمیه خواهران از نیروی انتظامی را اعلام و با اشاره به آمادگی همکاری خواهران بیان کرد: معتقدیم که اگر همه پای کار بیایند مسأله بد حجابی به زودی برچیده خواهد شد و «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم»؛ اگر دین خدا را یاری کنید خداوند هم یاری‌تان می‌کند. که ما نمونه‌اش را در صحرای طبس دیدیم و قطعا ما به نصرت و پشتیبانی خداوند امیدواریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha