شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل شهید مطهری را الگویی وارسته و موفق برای نسل امروزی دانست و گفت: این شخصیت برجسته علمی عمر با برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام صرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول خواسته در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل، شهید مطهری را الگویی وارسته و موفق برای نسل امروزی معرفی کرد و گفت: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و افزود: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل به تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام پرداخت و بیان کرد: انسان بایستی با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و بیان کرد: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha