حضور نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان در جمع طلاب مدرسه حضرت نرجس (س) زاهدان

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در جمع طلاب سطح ۳ و ۴ مدرسه حضرت نرجس(س) زاهدان گفت: تلاش برای رشد عقلانیت و استفاده از فرصت‌ها از ویژگی‌های شاخص شهید مطهری بود و ایشان همواره از اتلاف وقت جلوگیری می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در حوزه تخصصی حضرت نرجس(سلام الله علیها) زاهدان، حضور یافت.

وی در جمع طلاب سطح ۳ و ۴ به بیان ویژگی‌های برجسته شهید مطهری(ره) پرداخت و با تاکید بر اینکه در فضای حوزه‌های علمیه باید شرح حال بزرگان و اساتیدی چون شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را به خوبی بشناسیم، بیان داشت: تلاش برای رشد عقلانیت و استفاده از فرصت‌ها از ویژگی‌های شاخص شهید مطهری بود و ایشان همواره از اتلاف وقت جلوگیری می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه، شهید مطهری به مدت ۱۵ سال در حوزه علمیه حاضر بود بیان داشت چنین شخصیت علمی در همین دوران کوتاه شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در پایان تصریح داشت که ارتباط معنوی با خدا از امتیازات بارز این شهید بود و شهید، اهل تهجد و نمازهای شبانه بود و حتی دیگران را نیز به برقراری این ارتباط معنوی با خداوند متعال دعوت می‌کرد و معتقد بود که اگر کاری برای خدا صورت گیرد برکت پیدا خواهد کرد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان، ضمن خیر مقدم، به بیان جایگاه ارزشمند و رسالت خطیر خواهران طلبه، خصوصا به نقش آفرینی و حضور موثر طلاب سطح ۳ و ۴ مدرسه علمیه تخصصی حضرت نرجس (سلام الله علیها) با توجه به اقتضائات جامعه پرداخت.

در حاشیه این مراسم از اساتید کارگروه پژوهش حوزه علمیه تخصصی حضرت نرجس(سلام الله علیها) که مقام کشوری کسب کرده بودند، تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha