وعده‌های امام‌خمینی(ره) در حال تحقق است

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: وعده‌های امام‌خمینی(ره) که فرمود انقلاب اسلامی را به جهان صادر می‌کنیم در حال تحقق است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام‌خمینی(رحمه الله علیه) به بیان ویژگی‌های امام راحل پرداخت و گفت: امام خستگی را نمی‌شناخت و ویژگی شهید رئیسی که شاگرد امام بود نیز همین بود.

وی با اشاره به سایر فضائل امام راحل مواردی از آنها را برشمرد و گفت: انس با قرآن، توجه به تهذیب نفس، مداومت به نماز و ادعیه و ذکر، صراحت در لهجه و شجاعت در اعلام نظر، رعایت سادگی و زهد واقعی در عین آراستگی و نظم، اقدام بر اساس وظیفه و تکلیف، ایستادگی بر مدار حق، امید به آینده و... از بارزترین ویژگی‌های امام است.

وی گفت: انقلاب به ملت عزت بخشید و وعده امام خمینی(ره) که فرمود انقلاب اسلامی را به جهان صادر می‌کنیم در حال تحقق است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا با اشاره به راهپیمایی‌های یک میلیون نفری در لندن و با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان همه ملت‌ها که آنها را بخشی از جبهه مقاومت خواندند، گفت: این یعنی انقلاب را به جهان صادر کردیم.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: حوزه و روحانیت نقش بی‌بدیلی در تحقق جامعه دینی دارد و در حال حاضر یک انتخابات زود هنگام و بسیار مهم در پیش است که برای روشنگری و هدایت مردم وظیفه سنگینی داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا با گریز به بحث انتخابات تصریح کرد: علاوه بر اینکه باید تلاش‌ها در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات دو چندان شود، افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و باید مراقب بود که افراد غرب‌زده و غرب‌گرا بر امور مردم مسلط نشود.

وعده‌های امام‌خمینی(ره) در حال تحقق است

وعده‌های امام‌خمینی(ره) در حال تحقق است

وعده‌های امام‌خمینی(ره) در حال تحقق است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha