مراسم بزرگداشت سالگرد امام‌خمینی(ره) و شهدای خدمت در حوزه علمیه خواهران دزفول برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد امام‌راحل(ره) و همچنین دومین هفته شهدای خدمت در مدرسه علمیه الزهراء(س) دزفول و در جوار مزار شهید گمنام این مدرسه و با حضور جمعی از کادر، اساتید، مبلغان، دانش آموختگان و طلاب حوزه علمیه الزهراء(س) و جمعی از مردم ولایتمدار دزفول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم بزرگداشت سالگرد امام‌راحل(ره) و همچنین دومین هفته شهدای خدمت در مدرسه علمیه الزهراء(س) دزفول و در جوار مزار شهید گمنام این مدرسه و با حضور جمعی از کادر، اساتید، مبلغان، دانش آموختگان و طلاب حوزه علمیه الزهراء(س) و جمعی از مردم ولایتمدار دزفول برگزار شد. 

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل‌بیت(ع) داوود دُرافشانی آغاز شد و پس از آن با سخنرانی امام جمعه شهرستان دزفول، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام‌پور ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام‌پور به تبیین شخصیت امام‌خمینی(ره) پرداخته و بیان کرد: در مراسم استقبال امام‌خمینی(ره) به وطن قریب به ۲میلیون جمعیت حضور داشتند اما وقتی روح بلندش به ملکوت اعلی پرواز نمود قریب به ۱۰ میلیون نفر در مراسم تشییع ایشان حضور داشتند.

در پایان برنامه، مداح اهل بیت‌عصمت‌وطهارت(ع) حامد نجاتی به مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداخت.

حضور بر سر مزار شهیدگمنام و قرائت فاتحه توسط حضّار و همچنین ختم قرآن به نیت امام‌خمینی(ره) و شهدا بخصوص شهدای خدمت و پذیرایی از حاضران، از دیگر برنامه‌های این مجلس بود.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha