نشست هم‌اندیشی "دوره مهارت کار با خردسالان" برگزار شد

نشست هم‌اندیشی "دوره مهارت کار با خردسالان" به همت اداره‌کل آموزش عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، پیرو برگزاری دو دوره مجازی مهارت کار با خردسالان برای طلاب مقطع عمومی، نشست هم اندیشی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور خانم آزاده صدر شیرازی، مدیرکل امور آموزش مقاطع تحصیلی و حجج اسلام حقیقت، نژادفلاح و خداپرست از مسئولین مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

خانم صدرشیرازی بیان کرد: طی رصد میدانی از مدارس علمیه سطح دو و نظرات واصله از طلاب، دوره یاد شده سبب مهارت ‌افزایی و ارتقاء توانمندی طلاب علوم دینی در عرصه "مهارت کار با خردسالان"، می‌گردد و در کنش گری طلاب مؤثر است.

مدیرکل آموزش مقاطع تحصیلی در ادامه افزود: با اهتمام معاونت آموزش، طلابی که دوره را با موفقیت به اتمام رساندند، معادل ۲ واحد از دروس اقتضایی بسته تبلیغ، در کارنامه تحصیلی ایشان لحاظ خواهد شد.

همچنین حسین حقیقت نیز با اشاره به استقبال قابل توجه طلاب از این دوره، عنوان کرد: طی دو فراخوان، بیش از هشت هزار نفر از طلاب سطح ۲، در این دوره غیر برخط شرکت کرده‌اند.

وی مطرح کرد: در این طرح، به صورت عملی و نظری به آشنایی مطلوب با حیطه کار با کودک و خردسالان، همچون مباحث قصه‌گویی، فرزندپروری، هنر و خلاقیت، طراحی و نقاشی و ویژگی‌های مربی مهدکودک پرداخته می‌شود.   

در پایان جلسه نیز مقرر گردید؛ تابستان پیش رو، به تکمیل فرایند طلابی که فعالیت‌های آنان به صورت ناقص انجام گردیده اختصاص یابد و این مهم نیازمند همراهی بیش از پیش طلاب و معاونین مدارس علمیه حوزه علمیه خواهران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha