فصل تابستان فرصتی در جهت بهره‌برداری از اوقات فراغت است

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: فصل تابستان فرصتی در جهت بهره‌برداری از اوقات فراغت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا بحرکاظمی، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، از برگزاری طرح جهاد حوزوی در تابستان ۱۴۰۳ در این شهر خبر داد و اظهار کرد: فصل تابستان، فرصتی در جهت بهره برداری از اوقات فراغت است که وظیفه و تکلیف مربیان دلسوز و متعهد را دو چندان می‌کند تا با توجه به ویژگی‌های روانشناختی دوران کودکی و نوجوانی با شیوه‌های غیرمستقیم، مفاهیم دینی را به آنان بیاموزد.

وی ادامه داد: خادمان مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت با تجربه ۱۱ ساله خود، بار دیگر آستین همت را بالا زدند تا به این هدف والا جامه عمل بپوشانند و با ارائه طرح، جایگاه حوزه را در پیکره نظام، درست بنمایانند.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: در جلسه‌ای با اعضای هیات امناء مدرسه علمیه، ریاست آموزش و پرورش، فرمانده سپاه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران و مسئول امور بانوان فرمانداری، بنا برآن شد که با توجه به موقعیت فرهنگی، اجتماعی روستای مکارود، فعالیت‌های تبلیغی در این مکان از ابتدای تیرماه به مدت یک ماه آغاز شود.

وی افزود: این طرح شامل برنامه‌های آموزشی، کمک درسی، کمک‌های اولیه، کامپیوتر، آموزش‌های هنری از جمله خطاطی، نقاشی، خیاطی، چرم دوزی، خلاقیت، بازی و سرگرمی است.

بحرکاظمی خاطرنشان کرد:‌ افتتاحیه طرح جهاد حوزوی با همکاری سپاه شهرستان، فرماندهان پایگاه خواهر و برادر روستای هدف، دهیار و شورای روستا، مدیر مدرسه ابتدایی روستا برگزار شد.

وی در پایان بیان کرد: ان شاء الله با استعانت از امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و توکل بر خداوند متعال بتوانیم برنامه‌ای در خور و مثمر ثمر با کمک مبلغین و مسئولین محترم برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha