عملیاتی شدن مرحله سراسری حمایت از خواهران طلبه پژوهشگر در طرح هدفمندی خدمات

رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران گفت: با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، پژوهشگران خواهر سراسر کشور، تحت حمایت طرح هدفمندی خدمات قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم برجی نژاد، رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران در گفت و گویی اظهار داشت: به حول و قوه الهی، در جهت حمایت از پژوهشگران شناسایی و رتبه‌بندی شده حوزه‌های خواهران، مرحله سراسری طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به ثمر رسیده است.

وی افزود: در همین راستا، پژوهشگران پس از تکمیل اطلاعات در سامانه نجم، رتبه‌بندی و مورد حمایت مالی مرکز خدمات قرار می‌گیرند.

خانم برجی نژاد ادامه داد: پیرو وب سرویس شدن اطلاعات پژوهشگران با سامانه مرکز خدمات، ثبت اطلاعات در سامانه نجم از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ چرا که از این پس، کلیه امتیازات و اطلاعات پژوهشی خواهران پژوهشگر، فقط از سامانه نجم دریافت خواهد شد و اطلاعات پژوهشی سابق، در سامانه سخا مبنای حمایت در طرح هدفمندی نخواهد بود؛ همچنین پژوهشگران در رده‌های مختلف طلاب، دانش‌آموخته، کادر و اساتید، شناسایی و رتبه‌بندی شده و تمامی افراد پس از احراز شرایط در فرایند حمایت قرار می گیرند.

معاونت پژوهش، از تمامی پژوهشگران و محققین حوزه‌های علمیه خواهران دعوت می‌نماید ضمن مساعدت در تکمیل رزومه و سوابق علمی در سامانه نجم، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha