اجلاسیه فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، برگزار شد

اجلاسیه فصلی مدیران مدارس استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر استان، نماینده ولی فقیه در استان (امام جمعه تبریز) روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۳/۴/۲۴ در مرکز مدیریت استان، برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلسه فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر استان حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه حجت الاسلام مطهری اصل و حجت الاسلام فقیه در مدیریت استان برگزار شد. 

در ابتدای جلسه مدیر حوزه های علمیه استان ضمن خیر مقدم‌گویی به میهمانان، گزارش مختصری از پذیرش مدارس علمیه و رشته‌های آن ارائه دادند و سپس نماینده ولی فقیه به ایراد سخن پرداختند و به دو مطلب مهم زیر اشاره شد.

حجت الاسلام محمدی در رابطه با توجه ویژه به امر تبلیغ توسط خواهران طلبه و تأثیرگذاری بیشتر آنان در جامعه و در میان بانوان، بیان کرد: حضور پررنگ بانوان در جامعه باعث می‌شود دین مردم محفوظ بماند و توجه به این امر ضروری است.

وی با اشاره به موضوع حجاب افزود: مشکل پوشش بانوان در جامعه را خود بانوان و به خصوص طلاب خواهر باید بر عهده بگیرند، این مسئله متعلق به کار فرهنگی بانوان فرهیخته است که می‌توانند این مشکل را حل کنند زیرا حجاب زنان، یک امر ضروی برای زنان است و تنها خواهران می‌توانند در این امر تأثیرگذار باشند که اگر چنین شد، دیگر نیازی به حضور نیروی انتظامی و سایر گروه‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha