تشریح فعالیت‌های تبلیغی طلاب مدرسه فاطمه بنت‌الرسول(س) جاسک در ماه محرم

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت‌الرسول(س) جاسک گفت: اعزام مبلغین به مناطق مختلف، برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب و کلاس‌های قرآنی، از جمله برنامه‌های مبلغین این مدرسه علمیه در ماه محرم بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، فاطمه‌سادات طیبی‌شاهی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت‌الرسول(س) جاسک در گفت‌وگویی، اظهار کرد: طلاب و مبلغین این مدرسه علمیه مانند دیگر مبلغین در ایام محرم الحرام در شهرستان و روستاهای اطراف جاسک به فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی پرداختند.

وی افزود: مراسمات خانگی هیئت‌های بانوان، برپایی مواکب در روستاها و مرکز شهر، اداره برنامه متمرکز شهر، همچنین پخت نذری و توزیع آن در مواکب برای نیازمندان، برپایی مواکب پاتوق فرهنگی برای پاسخگویی به شبهات به همراه پخش برشور در سطح روستا با موضوع حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های تبلیغی مبلغان بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران جاسک گفت: برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی (ویژه کودکان و نوجوانان) همراه با بیان احکام، داستان عاشورا و واقعه آن، امام شناسی و آشنا کردن دانش آموزان با محرم حسینی از جمله فعالیت‌هایی بود که در این زمینه طلاب و مبلغین نهایت تلاش خود را انجام دادند.

طیبی شاهی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این برنامه‌ها تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد و ایام اربعین نیز شاهد فعالیت‌های چشمگیری از مبلغین در راستای جهاد تبیین باشیم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha