همایش بین‌المللی "شهید جمهور و زمینه‌سازی تحقق تمدن نوین اسلامی_ایرانی" برگزار می‌شود

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی ریحانه الرسول(س) جویبار گفت: همایش بین المللی "شهید جمهور و زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی" برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، سمانه بازیانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی ریحانه الرسول(سلام الله علیها) جویبار، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، از برگزاری همایش بین‌المللی "شهید جمهور و زمینه‌سازی تحقق تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی" با محورهای مختلف خبر داد.

بازیانی در نشست هم‌اندیشی که به منظور ساماندهی به امور این همایش در مدرسه علمیه تخصصی ریحانه الرسول(سلام‌الله‌علیها) جویبار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی دبیر علمی و حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل دبیر اجرایی این همایش و خانم اردشیری، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران، برگزار شد، ضمن ارج نهادن به مقام علمی و ابعاد شخصیتی شهید جمهور دکتر رئیسی، به بیان اهداف و انگیزه‌های برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این همایش بین المللی شناختِ الگوی عملی و راهبردی شهید رئیسی، جهت به کارگیری مبانی حکمرانی دینی در جامعه جهانی امروز است.

 وی در ادامه به ویژگی‌های علمی و ابعاد شخصیتی شهید رئیسی اشاره و اظهار کرد: شهید رئیسی، با توجه به داشتنِ مدیریت کارآمد و تحول خواه، همچنین تبعیت از مبانی انقلاب و ارزش‌های دینی، الگویی کامل و ترازِ حکمرانی در جامعه نوین اسلامی است، که ان‌شاالله با پیمودن این راه بتوان زمینه‌ای برای شکل‌گیری تمدنِ نوینِ اسلامی_ایرانی ایجاد کرد.

خانم بازیانی همچنین به محورهای پژوهشی در این همایش اشاره و بیان کرد: بنا بر پیشنهاد دبیر علمی این همایش، محورهای آن با توجه به الگوهای راهبردی شهید رئیسی در قالبِ تاثیر و نقش ایشان در روابط سیاسی، اجتماعی، سازمانی، فرهنگی، اقتصادی و حاکمیتی می‌باشد.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه تخصصی ریحانه الرسول(سلام‌الله‌علیها) جویبار، در پایان به زمان ارسال مقالات اشاره کرد و افزود: بعد از اعلام فراخوان، پژوهشگران می‌توانند چکیده مقالات خود را در هر کدام از محورهای ارائه شده تا ۳۰ آذر ماه و اصل مقاله را تا پایان اسفند ۱۴۰۳ ارسال نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha