کتاب «واکاوی هیپنوتیزم» توسط نشر هاجر منتشر شد

کتاب «واکاوی هیپنوتیزم» اثر خدیجه فولادی در موضوع تبلیغ معارف توسط مرکز نشر هاجر، ناشرتخصصی زن و خانواده به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خدیجه فولادی نویسنده کتاب واکاوی هیپنوتیزم بیان کرد: در زمینه های تربیتی، زن و خانواده و مباحث فقهی فعالیت پژوهشی داشته و کسب استعداد برتر در ناب ۴ سال ۱۳۹۸-۱۳۹۹  و همچنین در سال ۱۴۰۰ به عنوان پژوهشگر برتر شناخته شدم.

وی افزود: از جمله علاقه مندی هایم نویسندگی بود زیرا علم و آگاهی که به همراه دارد و زمینه را ایجاد می کند که انسان هر مسئله و شبهه را بدون علم نپذیرد و نوشتن برای من مانند کار، تخصص و تفریح است.

نویسنده کتاب واکاوی هیپنوتیزم ادامه داد: کارها را به صورت فردی و گروهی با توجه به نوع فعالیت فرهنگی انجام می دهم که بعضی از فعالیت ها قابلیت جمعی انجام دادن دارد و بازخورد بهتری خواهد داشت پس طبیعتا جمعی انجام می شود و بعضی از فعالیت ها بهتر است فردی انجام شود و نتیجه آن بهتر خواهد بود.

فولادی اظهار کرد: نویسندگی کار سختی نیست، بسیاری از دانشجویان و طلاب به دلیل عدم آشنایی و مهارت در این زمینه کم تر به سمت آن می آیند اما باید گفت اگر مهارت لازم کسب شود و ضرورت آن احساس شود سختی شیرین خواهد بود وقتی به دنبال جواب سوالی که در ذهن انسان نقش می بندد باشیم و منابع مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا جواب صحیح رسیده و حس شیرینی  برای انسان دارد که وصف نشدنی است و به منبع غنی از علم تکیه داده ای که هیچ چیزی نمی تواند آن را از بین ببرد، اگر دانشجو و طلبه بداند تحقیق زمینه موفقیت او را در امور فردی و مسائل تبلیغ و تدریس بسیار کمک کرده و اگر به این سلاح مجهز شود در هیچ زمینه ای احساس کمبود نمی کند حتما به دنبال کسب مهارت آن خواهد رفت.

وی افزود: در رابطه با تبلیغ معارف سخنرانی، تدریس و هر فعالیتی که مؤثر خواهد بود را انجام داده و کتاب واکاوی هیپنوتیزم چون جنبه دینی داشته و به زبان ساده نوشته شده است، دانشجویان و طلاب برای تبلیغ معارف می توانند از آن استفاده کنند.

نویسنده کتاب واکاوی هیپنوتیزم تصریح کرد: با تبلیغ صحیح و بیان شیرینی و زیبایی های معارف اسلامی می توان پیوند جوانان را با اسلام و معارف دینی بر قرار ساخت اگر جوان و نوجوان از زیبایی ها و راحتی معارف اسلام آگاه شود و حتی دلایل احکام و معارف برای او آشکار شود قطعا به سمت آن خواهد آمد و این امر زبان شیرین و حسن خلق در گفتار و زبان ساده و روان در نوشتار می خواهد و حتی اگر در روش تبلیغ پیامبر اسلام(صلی الله علیه واله) دقت کنیم می بینیم آنچه زمینه ی موفقیت و پذیرش آسان را فراهم کرد همان حسن خلق و صبر ایشان بود.

وی ادامه داد: این اثر بنابر رسالتی که برعهده داشتم نوشتن آن مهم بود، نوع و جدید بودن شبهاتی که در این زمینه وجود داشت من را ترغیب به نوشتن کرد و عنوان کتاب از موضوعات خیلی جدید بود پس بالتبع منابع فقهی و حتی منابع مکتوب زیادی در این زمینه وجود نداشت و  به صورت میدانی به تحقیق در این مسئله پرداخته و کار میدانی و پیدا کردن منابع مستدل و متقن همیشه مشکلات خود را دارد.

فولادی افزود: کتاب واکاوی هیپنوتیزم مورد استقبال و حمایت معنوی قرار گرفته و تشویق و همراهی در زمینه بسیاری از سوالاتی که پیش می آمد همیشه راهگشا بود و البته لطف و توجه حضرت زهرا(س) در مسیر تحقیق برای بنده اولین و مهم ترین و شیرین ترین حمایت بود.

وی در پایان اعلام کرد: موضوع این کتاب به نوعی جدیدترین بود و سعی شد نظرات مخالف و موافق به عنوان فردی بی طرف مورد بررسی قرار گیرد و مسیر را برای خود خواننده باز کند و خواننده با مطالعه مستندات نسبت به شبهاتی که در ذهن دارد به نتیجه برسد که این کتاب مسیر را برای حضور بنده در عرصه نویسندگی باز کرد.

لازم به ذکر است، کتاب واکاوی هیپنوتیزم به تازگی توسط مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده به چاپ رسیده و استقبال خوبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha