برگزاری جلسه مشترک معاونت پژوهش استان قم و دبیرخانه جشنواره فردخت

برگزاری کارگاه‌های مقاله‌نویسی، مشاوره پژوهشی، داوری مقالات، کارگاه اقدام‌پژوهی و نشست‌های علمی از جمله موارد همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم با جشنواره فردُخت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم از برگزاری جلسه مشترک معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم و دبیرخانه جشنواره فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان فردخت استان قم خبر داد.

خانم حیاتی با اشاره به ابعاد مشارکت و محدوده تعامل و هم‌افزایی معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم با دبیرخانه این جشنواره، گفت: برگزاری کارگاه‌های مقاله‌نویسی، مشاوره پژوهشی، داوری مقالات، کارگاه اقدام‌پژوهی و نشست‌های علمی از جمله موارد همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم با جشنواره فردُخت است.

وی تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان با مشارکت کلیه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های سطح استان در سه سطح ویژندها و تولیدی‌ها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی رقابت خواهد داشت.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم محورهای پژوهش جهت شرکت در این جشنواره را در چهار عرصه تاریخ و فرهنگ، اقتصاد، هویت و تمدن سازی، بهداشت و سلامت، فناوری و تکنولوژی برشمرد و افزود: باتوجه به استقبال پژوهشگران، مهلت ثبت نام  تا ٣٠ شهریور و مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ تمدید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha