طلاب در مسیر طلبگی ثابت‌قدم باشند

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در مسیر طلبگی باید ثابت و محکم بود و با هیچ سختی و مشکلی به هم‌ نریزیم و ثابت‌قدم باشیم و توکل ما به خداوند باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / سیستان و بلوچستان، آئین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عرب‌خالص، مدیر حوزه علمیه خواهران و طلاب مدارس علمیه این استان برگزار شد.

نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن ایراد سخنرانی با اشاره به خطبه ۱۱ نهج البلاغه، بیان کرد؛ هنگامی که حضرت علی علیه السلام در جنگ جمل، پرچم را به محمد بن حنفیه داد فرمود: «اگر کوه‌ها متزلزل شوند، تو پایدار بمان. دندان‌ها را به هم بفشار و سرت را به عاریت به خداوند بسپار و پاها، چونان میخ در زمین استوار کن و تا دورترین کرانه‌های میدان نبرد را زیر نظر گیر و صحنه‌های وحشت‌خیز را نادیده بگیر و بدان که پیروزی وعده خداوند سبحان است.»

 وی با توجه به این خطبه، ضمن توصیه‌هایی به طلاب، بیان داشتند که در مسیر طلبگی باید ثابت و محکم بود و با هیچ سختی و مشکلی به هم‌ نریزیم و ثابت قدم باشیم و توکل ما به خداوند باشد.

آیت‌الله محامی یادآور شد: این مسیر، مسیر دین، و دشواری هایی دارد کما اینکه اهل بیت ما هم سختی‌هایی را داشته‌اند بنابراین در این مسیر که قرار گرفته‌ایم باید با افتخار و ثابت قدم حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha