کتاب «قصه‌های ناگفته» در آستانه چاپ قرار گرفت

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از انتشار کتاب "قصه های ناگفته" در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب ترسیم روزهای جنگ و شهادت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، احمد شایان فر، مدیرعامل مرکز نشر هاجر در گفت‌وگویی اظهار کرد: نگارش کتاب"قصه های ناگفته" به قلم نرگس کریم زاده به پایان رسید و زیر چاپ قرار گرفت.

وی افزود: در روزهای جنگ و شهادت زندگی پایان نیافته بود و شور و نشاط نوجوانی و پویایی کودکانه نه تنها کمرنگ نشد بلکه مقاوم تر و بانشاط تر از همیشه، برای مقابله با مشکلات آماده تر می کرد و افسردگی و غم زدگی در بین نوجوانان نفوذ نمی کرد. آنها درس می خواندند و اقتصاد مقاومتی در آن روزگاران درک می شد.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که امروزه بعضی از نوجوانان با این واژه ها بیگانه اند و حتی از فهم و درک آن عاجزند و به تجملات و ظواهر دنیوی چشم دوخته اند و فرهنگ غرب را دنبال کرده و سبک زندگی و افکار متفاوتی دارند، ادامه داد: اما در این بین جوانان متعهد به آموزه های دینی و با شور و نشاطی هستند که پرچم پرافتخار کشور عزیز ایران را در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح جهانی برافراشته اند.

شایان فر بیان کرد: نویسنده، کتاب را با هدف ترسیم رشادت و جان نثاری‌های جوانان این مرز و بوم و نشان دادن چهره دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و نامردی های منافقین داخل کشور به قلم تحریر درآورده است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با اشاره به این که کتاب "قصه های ناگفته" به قلم نرگس کریم زاده از مجموعه کتاب های روزهای جنگ است که برای نوجوانان آماده و در آستانه چاپ قرار گرفته است، گفت: این اثر روایتگر داستان کوتاه و دنباله دار دختری است به نام نرگس که در جنگ تحمیلی دوران بلوغ و نوجوانی اش را می گذراند. او در این دوران از نزدیک شاهد اتفاقات تلخ جنگ است که رویدادها را از نگاه خود بیان می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب در مرکز نشر هاجر؛ ناشر تخصصی زن و خانواده مورد تأیید قرار گرفته و توسط این انتشارات در مهرماه ۱۴۰۳ مصادف با هفته دفاع مقدس روانه بازار نشر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha