مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران با نهادهای مختلف همکاری و هم‌افزائی داشته است

حجت‌الاسلام محمدجواد قائمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران، گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران با نهادهای مختلف همکاری و هم‌افزائی داشته و هدف از برگزاری این نشست، هم‌افزایی علمی، پژوهشی، فرهنگی و... با جهاددانشگاهی استان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مازندران، حجت‌الاسلام محمدجواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران در نشست هم‌اندیشی با مدیر و معاونان جهاددانشگاهی مازندارن، که در مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران انجام شد، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران در مجموع در ۲۲ مرکز در سطوح دو، سه و چهار در حال فعالیت است که شامل چهار کد رشته در سطوح چهار و پنج کد رشته در سطح سه می‌باشد.

وی تأکید کرد: فعالیت در این مدیریت، در بخش‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است که در بخش فرهنگی، در حوزه هویت‌سازی دانش‌پذیران و کنشگری دانش‌آموختگان  فعال بوده و  به‌صورت تخصصی در موضوعات مختلف جمعیت، توریست حلال، هویت انقلابی، زیست عفیفانه و ... فعالیت داریم.

حجت‌الاسلام قائمی ادامه داد: در بخش پژوهشی مجموعه مربوط به نشریات، رساله‌ها، پایان نامه‌ها و شبکه پژوهشگران از میان دانش‌آموختگان که حدود ۱۰۰ نفر که برخی دوره‌های پژوهش‌های میدانی را دیده‌اند، برگزاری همایش‌ بین‌المللی برای علامه مصباح، با همکاری دانشگاه‌ها، برگزاری همایش علامه ذوالفنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی که هر دو با آرم ISC حوزه علمیه خواهران مازندران و چاپ ۳۰ کتاب جدید در سال گذشته که توسط دانش‌آموختگان نوشته شده بود، می‌باشد؛ بخش آموزش شامل دوره‌های آموزشی، ضمن خدمت‌ها و .. می‌باشد، و بخش ساماندهی که مدیریت مدارس، همایش‌ها و ... را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران با نهادهای مختلف مانند استانداری، آموزش و پرورش، اوقاف و... همکاری و هم‌افزائی داشته و هدف حوزه علمیه خواهران، از برگزاری این نشست، هم‌افزایی علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... با جهاددانشگاهی استان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha