وعده صادق ۲، پاسخی محکم و دفاعی مشروع بود
حجت الاسلام و المسلمین زارع

حجت‌الاسلام والمسلمین داود زارع مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در واکنش به عملیات "وعده صادق ۲" گفت: این عملیات پاسخ محکم و دفاع مشروعی بود در  مقابل تعرض به حاکمیت ارضی این سرزمین در به شهادت رساندن میهمان محترم، دکتر هنیه و به شهادت رساندن دبیر کل حزب‌الله شهید سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار شهید نیلفروشان توسط رژیم منحوس و کودک‌کُش صهیونیستی.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/  چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین داود زارع، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در واکنش به عملیات "وعده صادق ۲" گفت: این عملیات پاسخ محکم و دفاع مشروعی بود در  مقابل تعرض به حاکمیت ارضی این سرزمین در به شهادت رساندن میهمان محترم، دکتر هنیه و به شهادت رساندن دبیر کل حزب‌الله شهید سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار شهید نیلفروشان توسط رژیم منحوس و کودک‌کُش صهیونیستی.

متن پیام به شرح زیر است:

"بِسمِ أللهِ القاصِمِ الجبَّارینَ و مُبیرِ الظّالِمینَ

حمد و سپاس خداوندی که آتش و آهن را برای مجازات جنایت‌کاران و روسیاهان بشریت آفرید.

خداوند ذو انتقام را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی خون‌های پاک شهیدان سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

این عملیات پاسخ محکم و دفاع مشروعی بود در  مقابل تعرض به حاکمیت ارضی این سرزمین در به شهادت رساندن میهمان محترم، دکتر هنیه و به شهادت رساندن دبیر کل حزب‌الله شهید سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار شهید نیلفروشان توسط رژیم منحوس و کودک‌کُش صهیونیستی.

اینجانب این پیروزی عظیم را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای حفظه‌الله، ملت شریف ایران و پاسداران عزیز تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال خواستارم تا همچنان مجاهدان راه حق را در پناه خود حفظ فرماید تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی حضرت آن صاحب الزمان ارواحنافداه برسانند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

داود زارع

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

11/7/1403"

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha