کد خبر: 134246
۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۷
اسرائیل به‌ دنبال آبرو است

آقای محمد اشجاری مسئول‌ عملیات سپاه‌ شهرستان‌ ساوه، گفت: اسرائیل به‌ دنبال برگرداندن آبروی از دست رفته خود در جهان، به هر اقدامی از جمله حمله وحشیانه نسبت به زنان و کودکان دست می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمه خواهران / مرکزی، در پی شهادت مجاهد کبیر عرصه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، نشست بصیرت‌افزایی با حضور آقای محمد اشجاری، مسئول‌ عملیات‌ سپاه‌ شهرستان‌ ساوه، در مدرسه علمیه فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ساوه برگزار شد.

در این نشست، آقای اشجاری با اشاره به گزارشی‌ کوتاه از عملیات طوفان‌الاقصی تا به الان، این عملیات‌ را موفقیت‌آمیز خواند و گفت: رژیم صهیونیستی در جریان این عملیات دچار خسارت‌های مالی و نظامی بسیاری شده است.

وی با تشریح و توضیحی درباره طرح‌های جنگی دشمن در اطراف خلیج‌فارس و ناوهای جنگی مستقر در منطقه به توصیه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در تجهیز و تقویت کشورهای مدافع و همراه ایران در منطقه، به یمن اشاره کرد و با بیان آمار و گزارشی از چند اقدام دشمن در منطقه، این تقویت و قوی‌سازی را یکی از تاکتیک‌های دفاعی هوشمندانه نظامی و راهبردی ایران دانست.

مسئول عملیات سپاه، با اشاره به هزینه و خرج نظامی که اسرائیل در غزه متحمل شده گفت: نه تنها این هزینه‌های نظامی اسرائیل، وی را به اهدافش نرسانده، بلکه خسارت آبرویی و هویتی در اذهان دنیا نسبت به اسرائیل به‌وجود آورده است و اسرائیل به‌دنبال برگرداندن آبروی از دست رفته خود در جهان، به هر اقدامی از جمله حمله وحشیانه نسبت به زنان و کودکان دست می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار داشت: دلیل عملیات وعده صادق، عبور اسرائیل از خط قرمزهای ایران است. و نتیجه آن تثبیت ایران به‌عنوان قدرت موشکی و پهبادی در منطقه و جهان و توانمندی ایران به پاسخ به هرگونه تهدید از سمت دشمنان بود.

یادآور می‌شود؛ آقای اشجاری در پایان ضمن پاسخگویی به سؤالات و شبهات سیاسی، با اشاره به جنگ رسانه‌ای و بمباران اطلاعاتی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، طلاب را به بصیرت و آگاهی در تحلیل وقایع توصیه کرد.

انتهای پیام/

اسرائیل به‌ دنبال آبرو است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha