برگزاری نشست بصیرتی سیاسی وعده صادق ۲ در مدرسه علمیه عصمتیه سمنان

نشست بصیرتی سیاسی جهاد تبیین، با موضوع وعده صادق ۲ در مدرسه علمیه عصمتیه سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / سمنان، خانم زهرا خالصی، معاونت فرهنگی و تربیتی مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، از برگزاری نشست بصیرتی سیاسی با موضوع وعده صادق ۲ با سخنرانی جناب آقای امیدرضا ستاری، کارشناس مسائل سیاسی خبر داد.

جناب آقای ستاری در این نشست ضمن عرض تسلیت گفت: قضاوت ما بر اساس رسانه است و امروز تمام رسانه‌های دشمن در لبنان مستقر هستند، امروز اراضی اشغالی تنها نقطه‌ای است که یک نیروی ارتش صهیونیستی  باید در آن‌جا مستقر بوده و خبر تهیه کند و اگر خبر تأیید شد؛ منتشر شود در غیر اینصورت حق انتشار ندارد.

وی افزود: رسانه دشمن، بخشی از واقعیت را عنوان می‌کند. بر اساس رسانه‌های دشمن در عملیات وعده صادق ۲ قبل از عملیات سامانه راداری آن‌ها هک شد و ما  ضربه اقتصادی سختی بر آن‌ها وارد کردیم. 

 آقای ستاری در پایان یادآور شد: پیشرفته‌ترین موشک ما "فتاح" نام دارد که توانستیم حداقل سه مرکز حیاتی را با خاک یکسان کنیم. ایمان مردم ایران با قدرت انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب آمیخته شده است. فلسفه جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که برای خود هیچ آینده‌ای متصور نیست و حیاتش در ادامه جنگ است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha