انقلاب اسلامی ایران هویت ملی و مذهبی ما است
225898

خانم رودانی پور گفت: انقلاب اسلامی ایران هویت ملی و مذهبی ما است که باید برای حفظ این هویت پرتلاش و مقاوم در همه عرصه ها نقش آفرینی کنیم.

خانم رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «كوثر» از هرمزگان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هویت ملی و مذهبی ایرانیان است، بیان داشت: حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی از وظایف همه مردم بخصوص طلاب است که باید با حضور پرتلاش و مقاوم در همه عرصه ها آن را در برابر خطرها حفظ کرد.
وی در ادامه به نقش روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیان در پیروزی انقلاب ارزشمند اسلامی بیشترین نقش را داشته اند و اکنون نیز در مسیر حفظ و تعالی انقلاب و اهداف آن، رسالت سنگینی بر عهده دارند.
خانم رودانی، انقلاب اسلامی را خار چشم دشمنان اسلام عنوان کرد و خاطر نشان شد: دشمنان اسلام برای نابود کردن انقلاب اسلامی ایران منتظر کوچکترین بهانه برای فتنه انگیزی هستند اما همواره ایستادگی زنان و مردان همیشه حاضر در صحنه در دفاع از انقلاب اسلامی، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده است. 
خانم رودانی پور با اشاره به شرایط کنونی ایران و تحریمهای ظالمانه دشمنان اسلام، افزود: شرایط حساس کشور، وظایف مردم بخصوص حوزویان را برای گذر از بحران و دسیسه های دشمن بیش از پیش سخت تر و بیشتر کرده است.
وی در پایان به وجود نعمت ارزشمند ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: وجود ولایت فقیه مهمترین نعمت خداوند متعال برای ملت ایران است که در ارائه راهکارهای مناسب در برون رفت از مشکلات داخلی و خارجی کشور و حفظ انقلاب و تامین آرامش در جامعه، اساسی ترین نقش را ایفا می کند.

برچسب‌ها