مهمترین نقش بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب تربیت نسل جوان مؤمن متعد انقلابی است
232658

امام جمعه اسلام آباد غرب بیان داشت: مهمترین نقش بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب تربیت نسل جوان مؤمن متعد انقلابی پای کار است.

 به گزارش خبرگزاری کوثر از کرمانشاه، دومین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه این شهرستان در این نشست بیان داشت: مهمترین نقش بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب تربیت نسل جوان مؤمن متعهد انقلابی پای کار است.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان داشت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بارها بیان داشته اند که این بیانیه را تبیین و تشریح کنید و معظم له به درستی نقاط قوت و ضعف چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را بیان فرمودند و این بیانیه برای مدیران و رسانه ها یک راهبرد است و هر کس بنا به مسئولیتی که دارد می تواند از این بیانیه  بهره ببرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بانوان بیان داشت: موضوع سبک زندگی و تربیت نسل جوان که در این بیانیه، رهبر انفلاب به آن اشاره کرده اند، اعظم نقش اجتماعی و تربیت نسل جوان به زنان برمی گردد.

وی با اشاره به نقشه های دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان گفت: دشمن در خصوص بانوان نیز تلاش کرده است تا با کم رنگ کردن ارزشهای حوزه بانوان، به خواسته های خود برسد و این کار را ابتدا بصورت غیر مستقیم انجام داده اما امروزه کار به جایی رسیده که غرب سیاستهای خود را به صورت مستقیم تبلیغ می کند و آثار این را ما در کوچه و بازار می بینیم.

امام جمعه در پایان افزود: وظیفه بانوان جامعه اسلامی و حوزه های علمیه حرکت در مسیر این بیانیه است و اگر این مهم را به درستی تشریح کردیم و دنبال کردیم مطمئنا دستاوردهای ارزشمندی به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها