پایگاه اینترنتی مطالعات انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد
233039

پایگاه اینترنتی مطالعات انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، آئین رونمایی از پایگاه اینترنتی مطالعات انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران صبح امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

علوم دینی بسترساز تولید دانش‌های دیگر است
خانم معصومه ظهیری در این مراسم بیان کرد: سال رونق تولید سال رونق فناوری نیز هست چراکه هیچ تولیدی مهم‌تر از تولید دانش و فناوری نیست، تولید دانش‌های دینی نیز بسترساز و عرصه‌ساز مهمی برای تولید دانش‌های دیگر است، به همین مناسبت و در آستانه رحلت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب اسلامی پایگاه مطالعات انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران را رونمایی می‌کنیم.
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به نقش ویژه بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: بانوان در جریان انقلاب اسلامی پیشگام، پیش‌قدم و پیشرو بودند.

نقش حوزه‌ علمیه خواهران در بازتولید انقلاب اسلامی
حجت‌الاسلام والمسلمین نامخواه مدیرکل امور تربیتی و فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این مراسم اظهار کرد: بخشی از فرایند تقویت نقش حوزه‌های علمیه در بازتولید انقلاب اسلامی بر عهده حوزه‌های علمیه خواهران است و ما باید در این بازتولید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

علاقه مندان جهت اطلاع و بهره برداری از محتوای بارگذاری شده می‌توانند به نشانی  negaresh57.whc.ir  مراجعه نمایند.

برچسب‌ها