ماموریت کرسی های تلاوت کاربردی کردن قرآن در تمام جوانب زندگی است
233950

آقای احمدی کارشناس مسائل خانواده بیان کرد: ماموریت کرسی های تلاوت، کاربردی و عملی کردن قرآن در تمام جوانب زندگی است زیرا صرف قرائت، ترتیل و صوت قرآن کفایت نمی کند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با همکاری مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) شهر فاضل آباد و ستاد برگزاری کرسی تلاوت با حضور قاریان کشوری هر هفته دوشنبه ها در فاطمیه(سلام الله علیها) شهدا شهر فاضل آباد برگزار می شود.

آقای احمدی در این مراسم بیان کرد: نگاه و رویکرد ما نسبت به قرآن باید تغییر کند و رویکرد درمانگری و مشاوره نسبت به قرآن داشته باشیم زیرا این نوع نگاه، سبک زندگی ما را نیز تغییر خواهد داد.

وی افزود: ماموریت کرسی های تلاوت، کاربردی و عملی کردن قرآن در تمام جوانب زندگی است زیرا صرف قرائت، ترتیل و صوت قرآن کفایت نمی کند، از همین روست که در روایات بسیار سفارش به تدبر در قرآن شده است.

کارشناس خانواده اظهار کرد: کار قرآنی یعنی قرآن را به زبان ساده و قابل فهم برای دیگران بیان کردن و این مسئله ای است که دشمن از آن واهمه دارد زیرا قرآن کتاب تربیت و زندگی است و درمانگر تمام دردها در جامعه است.

برچسب‌ها