صدور پیام تبریک کارکنان مدرسه علميه خواهران نرجسیه(س) رودان به امام جمعه جدید بندرعباس
236692

کارکنان مدرسه علميه خواهران نرجسیه(س) رودان، انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید بندرعباس را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاري كوثر از هرمزگان، کارکنان مدرسه علميه خواهران نرجسیه(سلام الله علیها) رودان طي پيامي انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید بندرعباس را تبریک گفتند.
متن پیام مدیريت مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) رودان به شرح زيل است:
بسمه تعالی
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب دکتر عبادی زاده (زید عزه)
امام جمعـه و نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جنابعالی به امامت جمعه مردم شریف بندرعباس و نماینده محترم ولی فقیه استان هرمزگان از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نشان از حسن اعتماد معظم له به آن روحانی وارسته و انقلابی است.
بی تردید درایت و اِشرافیت حضرتعالی به مباحث روز، موجب تبیین و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی مردم  بر پایه وحدت و انسجام ملی از پایگاه معنوی و فرهنگی نماز جمعه برای مردم شریف استان  هرمزگان ، به ویژه جوانان و طلاب خواهد بود.
مجموعه مدیریت مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(سلام الله علیها) رودان استان هرمزگان با تبریک صمیمانه و آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر(عج الله تعالی) و مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت اللّه امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال را مسئلت دارند .
 همچنین از زحمات عالم فرزانه و فرهیخته حضرت آیت الله نعیم آبادی به پاس زحمات و خدمات ۲۹ ساله ایشان تقدیر و قدردانی می شود.

برچسب‌ها