همایش شیرخوراگان حسینی به همت مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) برگزار شد
238394

مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد، همایش شیرخوارگان حسینی را همزمان با سراسر کشور برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد، همایش شیرخوارگان حسینی را همزمان با سراسر کشور در این شهر برگزار کردند.

خانم فرشیدنیا درباره عوامل تاثیرگذار بر تربیت فرزندان بیان کرد: مادر نقش بسزایی در تربیت فرزند دارد، به گونه ای که رفتارهای مادر حتی قبل از تولد و در دوران جنین بر تربیت فرزند تاثیر گذار است.

وی اضافه کرد: مشاهده رفتار والدین تاثیری عمیق در ذهن کودک دارد، چنانچه اهل بیت علیهم السلام که نوع دوستی را به صورت عملی و غیر مستقیم به فرزندان خود می آموختند.

مبلغ جامعه الزهراء سلام الله علیها شهر مقدس قم اشاره کرد: عوامل دیگری همچون تغذیه حلال نیز در تربیت تاثیر گذار است، وقتی روز عاشورا سخن امام حسین علیه السلام در لشکر دشمن اثر نگذاشت، فرمودند: «شکم های شما از حرام پر شده و گوش های شما بسته شده است».

فرشیدنیا اذعان کرد: برای تکرار نشدن واقعه عاشورا، باید فرزندان مهدوی تربیت کنیم، برای این امر فرزندان خود را با امام زمان(عج) آشنا کنیم و خود مربی مهدویت فرزندانمان باشیم.

وی ضمن بیان آدابی از نحوه ارتباط با امام زمان(عج) و آموزش آن به فرزندان، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن است که با امام زمان(عج) عهد ببندیم تا برای سربازی در رکاب آقا و یاری ایشان، فرزندانی مهدوی تربیت کنیم.

برچسب‌ها