اربعین یاد آورحماسه ماندگار کربلا است
239951

خانم رودانی پورگفت: اربعین یادآور حماسه کربلا و انتشار دهنده حقانیت قیام امام حسین (ع) در سراسر جهان است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از هرمزگان، خانم راضیه رودانی پور ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، بیان کرد: دوستداران اهل بیت (ع) اگر در زمان قیام امام حسين (ع) براي یاری آن نبودند اکنون بايد با تبلیغ و تبيين ارزشهای والا و اصیل قیام خونين عاشورا و تشريح اهداف والای آن، امام عصر خویش را یاری دهند.
وي با بيان اينكه اهداف و ارزشهای اسلامی در تمام دوره ها و عصرها تغییر پذير نيست، افزود: اربعین صدای حقانیت اسلام از حنجره محبان امام حسین (ع) طنين افكن است و براي ايجاد زمينه ي قیام نهایی بايد این صدا رسا و شیوا به گوش همه انسان ها در جای جای کره خاکی برسد.
خانم رودانی پور خاطر نشان شد: با عنایت خداوند متعال و رهنمودهای جاودانه مقام معظم رهبری (مدظله العالي) و سخاوت بی مانند کشور برادر و مسلمان عراق و مردم مهربان این کشور و همچنین برکت خون شهدای مدافع حرم زمینه هرگونه بهره مندی از فضیلت زیارت اربعین فراهم است.
وي تصريح كرد: با توجه به شرايط ايجاد شده در پياده روي اربعين حسيني سزاوار است هم وطنان زمان حضور در کشور دوست و مسلمان عراق کمال احترام و ادب را در مقابل مهمان نوازی بی نهایت آنان رعایت کرده و آن گونه که برازنده زائر امام حسین علیه السلام است رفتار كنند.
وی در پایان بيان داشت: مراسم پرشور اربعین حسيني فرصتي مناسب براي تبلیغ دين مبين اسلام است و طلاب با استفاده از این فرصت طلایی، نهایت تلاش و بهره مندي خود را در تبليغ و تبيين آموزه هاي اسلامي داشته و مردم را با رفتار و گفتار خويش به سرچشمه زلال الهی برسانند.

برچسب‌ها