مقابله با جریان نفوذ در تعامل میان مدیران حوزه علمیه خواهران با بسیج طلاب میسر می شود
241759

خانم ظهیری گفت:‌ تعامل، همفکری، رفع موانع و کاستی ها و همچنین انسجام بیشتر در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش های اسلامی، مقابله با جریان نفوذ و تعمیم و گسترش فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در تعامل میان مدیران استان ها و مدارس با سازمان بسیج طلاب و روحانیون است.

خانم ظهیری در حاشیه نشست سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران با مسؤولان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفتگو با خبرگزاری کوثر بیان کرد: فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تشکیل بسیج چندین میلیونی است که در امتداد فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) که دستور تاسیس بسیج 20 میلیونی را دادند، قرار دارد.

وی گفت: اکنون جمع بسیجیان در ایران اسلامی از 20 میلیون گذر کرده و به تحقق فرمایش امام انقلاب مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که بسیج چندین میلیونی را در نظر داشته اند، رسیده ایم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه رهبری جریان بسیج اقشار را بسیج روحانیون عهده دار هستند، افزود: در بسیاری از مقابله های فرهنگی، روشنگری های فرهنگی، حضور در صحنه و امور فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی پیشگامی با روحانیون است.

تاسیس پایگاه های بسیج طلاب در سطح مدارس حوزه علمیه خواهران

وی با بیان اینکه بسیج طلاب پایگاه های خود را در 500 مدرسه حوزه علمیه خواهران تاسیس کرده است، تصریح کرد: نشست سالانه ای در دستورالعمل بسیج روحانیون و طلاب در نظر گرفته شده که این نشست میان مدیران استانی و فرماندهان بسیج روحانی استان ها اکنون توسط این مرکز برگزار شده است.

خانم ظهیری ادامه داد:‌ تعامل، همفکری، رفع موانع و کاستی ها و همچنین انسجام بیشتر در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش های اسلامی، مقابله با جریان نفوذ و تعمیم و گسترش فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در تعامل میان مدیران استان ها و مدارس با سازمان بسیج طلاب و روحانیون است.

وی بیان کرد: هم افزایی، همدلی و همکاری میان حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب علاوه بر اینکه به اعتبار کارهای فرهنگی و تبلیغی می افزاید، گستره و نفوذ فعالیت های فرهنگی را نیز بیشتر می کند.

این معاون حوزه های علمیه خواهران گفت:‌ همه اقشار جامعه باید بصیر و آگاه نسبت به جریان های اصیل انقلاب و همچنین جریان های مقابل و معاند باشند.

مدارس مهمترین نهاد برای انجام فعالیت های بصیرت افزایی هستند

وی ادامه داد:‌ یکی از اهداف تشکیل جلسات تعامل میان حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب، بصیرت افزایی، آگاهی بیشتر و فراهم کردن بستر دانش افزایی و آگاهی بخشی در سطح مدارس حوزه علمیه خواهران است زیرا این مدارس مهمترین نهاد و جایگاهی هستند که می توانیم فعالیت های بصیرت افزایی را در آنها داشته باشیم.

خانم ظهیری با تاکید بر اینکه مدیران استان می تواند بستری را فراهم سازد که مدارس دارای طلاب بصیرتر باشند، تصریح کرد: افزایش دانش افزایی و بصیرت افزایی در سطح استان ها با تولی گری طلاب میسر می شود.

برچسب‌ها