موضع گیری رهبر معظم انقلاب مهمترین عامل خنثی کردن فتنه دشمنان بود
242348

مدیر مدرسه علمیه خواهران صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) پیرامون مسئله گرانی بنزین و حمایت ایشان از قانون، مهمترین عامل خنثی شدن فتنه دشمنان در کشور بود.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم غلامرضایی در نشست با طلاب مدرسه علمیه صدیقه طاهر(سلام الله علیها) نوشهر ضمن اشاره به ضرورت حفظ وحدت نیروهای انقلابی بیان کرد: باید آحاد ملت ایران به خصوص طلاب فرمان رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) را در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و غیره اطاعت کرده و گامی جلوتر از ایشان برندارند.
وی تاکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) پیرامون مسئله گرانی بنزین صریح و گویاست و حمایت ایشان از قانون، مهمترین عامل جهت خنثی شدن فتنه و همچنین ایجاد امنیت در کشور بود.
مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر گفت: اگر در این برهه از زمان رهبری انقلاب با تصمیم گیری دولت در خصوص مسائل جدید کشور مخالفت می کردند، امنیت ملی با خطرات جدی مواجه می شد.
وی در پایان با بیان اینکه دشمنان دنبال فرصتی برای رخنه کردن میان مردم و برپایی آشوب در کشور هستند، خاطرنشان کرد: با وجود رهبری مقتدر و با بصیرت در این کشور، هیچ گاه هراسی از  این آشوب های تحت حمایت و برنامه ریزی شده استکبار جهانی نخواهیم داشت.

 

برچسب‌ها