نسیم مهدوی در سه شنبه های هر هفته شهرستان جاسک
244526

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول (س) جاسک از برگزاری طرح سه شنبه های مهدوی به همت طلاب این مدرسه هر هفته در سطح شهرستان جاسک خبر داد.

خانم راضیه رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان، به اهمیت برگزاری طرح سه شنبه های مهدوی در شهرستان جاسک اشاره کرد و بیان داشت: جامعه اسلامی باید همواره با فراهم کردن بستر ظهور منجی بشریت در بین مردم آمادگی لازم را برای فرج مولا فراهم کنند و امام عصر (عج) را ناظر بر اعمال و رفتار خود دیده و در مسیر کسب رضایت او حرکت کنند.
استاد حوزه با بیان اینکه مردم درگیر مشغله ها و مشکلات فراوان هستند، توجه به حضور امام زمان (عج) در جامعه را امری بسیار ارزشمند در ایجاد آرامش مردم دانست و گفت: طرح زیبای سه شنبه های مهدوی به خوبی رسالت گرانبهای «تبیین وجود امام زمان(عج)) را ایفا می کند و در میان دغدغه های فراوان به مردم یاد آوری میکند که منجی اصلی و حقیقی و کلید حل تمام مسائل مسلمانان منتظر فراهم شدن زمینه ی ظهور است.
وی در  ادامه تصریح کرد: طلاب و مسئولان مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک با هدف یاد آوری وجود امام زمان (عج) در میان زندگی روزمره مردم، هر هفته از طرح سه شنبه مهدوی استفاده می کند که تاکنون 4 هفته متوالی این طرح در سطح شهرستان جاسک اجرا شده است.
استاد حوزه در پایان اظهار امیدواری کرد و خاطر نشان شد: مدیریت مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک با استعانت از  امام زمان (عج) به دنبال تداوم این طرح در راستای تبلیغ فرهنگ انتظار است.

برچسب‌ها