شهید سلیمانی مدافع اسلام و قرآن بود
246466

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت نه تنها تضعیف نشد بلکه قوی تر شد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از کرمانشاه، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها ) وشهرستان اسلام آبادغرب با حضور 700 نفر از عموم بانوان این شهرستان وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهری در این جلسه بیان داشت: شهید سلیمانی مردی نظامی با شخصیتی عرفانی وخدایی بود که خداوند به این صورت مهرش را بر دل مومنین ومومنات و آزادی خواهان جهان قرار داد.

وی در ادامه اظهار داشت: ملت ایران برای دستیابی پیروزی عظیم انقلاب اسلامی خون های زیادی داد و جوانان رشیدی را فدا کرد و برای تثبیت آن، همت ها، باکری ها و خرازی ها برای آبیاری این درخت خون خود را فدا کردند  و در این مرحله از انقلاب و در مرحله دوم برای رسیدن به اهداف متعالی و گامهای بلند نیاز به یک قربانی و ذبح عظیم بود و چه ذبح عظیمی بزرگتر از سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی می تواند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مهری درخصوص شخصیت این شهید بزرگوار گفت: شهید سلیمانی مدافع حرم، مدافع اسلام و قرآن بود و خون ایشان راهگشا خواهد بود و با این شهادت بزرگ نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نمی شود بلکه باعث تقویت مقاومت نیز خواهد شد.

برچسب‌ها