حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است
249457

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است، گفت: مردم فردا می‌آیند تا نشان دهند راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گویی با اشاره به اینکه انتخابات فردا با صلابت هر چه بیشتر و با حضور پرشور ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچون گذشته برگزار می‌شود، گفت: تردیدی نیست که حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی تحقق می‌یابد و دشمن دوباره خوار و ذلیل می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه حضور همگانی مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی در امنیت ایران اسلامی دارد، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است که باید به این خواسته لبیک بگوییم و این یک وظیفه شرعی است.
حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، گفت: به یقین انتخابات فردا با یاد و نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گره خورده است.
وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است، ابراز کرد: مردم فردا می‌آیند تا نشان دهند راه سردار سلیمانی ادامه دارد.
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخاب نامزد‌های اصلح مهمترین خواسته شهدا و حاج قاسم سلیمانی است، افزود: به یقین صیانت و حراست از جمهوری اسلامی که شهید سلیمانی در وصیت نامه الهی سیاسی خود به آن اشاره کردند، با حضور حداکثری و مسؤولانه مردم در انتخابات محقق می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه تنها راه علاج مشکلات امروز کشور، تشکیل مجلس انقلابی و قدرتمند است، خاطرنشان کرد: مجلس قوی و عزتمند در سایه انتخاب اصلح و آگاهانه محقق می‌شود؛ بنابراین باید بکوشیم افراد انقلابی و دغدغه‌مند به مجلس راه پیدا کنند.
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در انتخاب نماینده اصلح باید تقوا، توان مدیریتی، تخصص و داشتن روحیه خدمت جهادی به مردم مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: به یقین فردی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود، نباید آلوده به مفاسد باشد و مرز بندی خود را با دشمنان اسلام و انقلاب مشخص کند و این یک اصل است. 

برچسب‌ها