آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی در قزوین 31 خردادماه است
253589

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قزوین با بیان اینکه تاکنون ۱۴۶ اثر از حوزه علمیه خواهران در سامانه ثبت شده است، تصریح کرد: ۳۱ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از قزوین، خانم مهدوی منش در مصاحبه با خبرگزاری کوثر گفت: جشنواره علامه حلی(ره) که به منظور تجلیل از محققان جوان حوزوی برگزار می‌شود، تقویت روحیه پژوهشگری میان طلاب جوان و افزایش رقابت طلاب در عرصه‌های علمی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره علامه حلی(ره) تاکنون طی چهار دوره در استان قزوین برگزار شده است، افزود: پنجمین دوره این جشنواره طی سالجاری با مشارکت مرکز برادران و محوریت دبیرخانه استانی برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به برگزاری نشست شورای سیاستگذاری پنجمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) استان قزوین در محل دبیرخانه استانی افزود: در این جلسه که با حضور مدیران و معاونان پژوهش مراکز خواهران و برادران و اساتید شورای علمی برگزار شد، بر برگزاری این جشنواره استانی با اهتمام ویژه تاکید شد و مباحثی چون زمانبندی مراحل جشنواره، کیفیت برگزاری جلسات شورای علمی، مرحله مدرسه ای و سامانه ای ارزیابی شدن آثار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۶ اثر از حوزه علمیه خواهران در سامانه ثبت شده است، تصریح کرد: ۳۱ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

برچسب‌ها