فرزندآوری برای زنان جهاد محسوب می شود/لزوم تربیت سربازان جامعه مهدوی
253717

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) قزوین فرزند آوری را برای زنان جهاد دانست و افزود: امروز زنان باید راه شهید سلیمانی و دیگر شهیدان را با تربیت نسلی پاک ادامه دهند و سربازان جامعه مهدوی را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از قزوین، خانم قورچی بیگی در برنامه رنگ زندگی پخش زنده شبکه قزوین در خصوص اهمیت فرزند آوری و تربیت فرزندان گفت: با توجه به سیره انبیای الهی و آیات قرآن، فرزند هدیه ای از جانب خداوند متعال است.

وی گفت: تولد فرزند، تاثیر دنیوی و اخروی در زندگی انسان دارد که  استحکام خانواده، ایجاد نشاط و افزایش امید به زندگی از تاثیرات دنیوی و مورد رحمت الهی قرار گرفتن از تاثیرات اخروی آن است.

کارشناس مذهبی اظهار داشت: علت تاخیر در فرزند آوری در زوج های جوان رفاه طلبی و عدم مسئولیت پذیری و نداشتن توکل است بنابرین اقتصاد علت اصلی در عدم اشتیاق به فرزند آوری نیست .

وی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خانه داری شغلی بزرگ، مهم و حساس است که بانوان باید آن را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی فرزند آوری را برای زنان جهاد دانست و افزود: امروز زنان باید راه شهید سلیمانی و دیگر شهیدان را با تربیت نسلی پاک ادامه دهند و سربازان جامعه مهدوی را تربیت کنند.

برچسب‌ها