ثبت نام پذیرش در مدرسه علمیه خواهران شهرستان قروه افزایش دو برابری داشته است
256549

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) قروه با بیان اینکه ثبت نام پذیرش در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان قروه استان کردستان طی سالجاری تاکنون 2 برابر شده است، افزود: یکی از دلایل افزایش ثبت نام به دلیل فعالیت های جهادی بانوان طلبه در مبارزه با کرونا بوده است.

خانم مهری رحمتی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر با بیان اینکه ثبت نام پذیرش در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان قروه استان کردستان طی سالجاری تاکنون 2 برابر شده است، افزود: یکی از دلایل افزایش ثبت نام به دلیل فعالیت های جهادی بانوان طلبه در مبارزه با کرونا بوده است، همچنین در فضای مجازی نیز تبلیغات لازم در زمینه پذیرش انجام شد.
وی بیان کرد: در دوران شیوع کرونا بسته های معیشتی به همراه غذای گرم توسط این مدرسه علمیه در روستاهای اطراف شهرستان قروه با پوستر تبلیغی پذیرش حوزه علمیه خواهران توزیع شد که تاثیر بسیاری در شناخت این نهاد میان مردم داشت.
وی با بیان اینکه سه هزار ماسک نیز به همراه اقلام تبلیغاتی حوزه علمیه خواهران در دوران کرونا توسط بانوان طلبه تهیه و در سطح شهرستان توزیع شد، افزود: مرحله دوم دوخت ماسک توسط بانوان طلبه آغاز شده است.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان قروه بیان کرد: 600 دست لباس بیمارستانی توسط بانوان طلبه این شهرستان تهیه و میان کادر درمان توزیع شد که این اقدام خبری شده و تاثیر بسیاری در افزایش ثبت نام کنندگان پذیرش طی سالجاری داشت.
وی ادامه داد: 250 دست لباس بیمارستانی جدید نیز توسط بانوان طلبه تهیه و به زودی در بیمارستان توزیع می شود.
وی  با اشاره به همکاری با آموزش و پرورش در زمینه پذیر ش حوزه علمیه خواهران افزود: پوسترهای پذیرش در کانال مدیران آموزش و پرورش منعکس شد.
خانم رحمتی با اشاره به تبلیغ پذیرش در روستاهای اطراف افزود: در زمینه انعکاس پذیرش حوزه علمیه خواهران با دهیاران همکاری لازم به عمل آمد، همچنین غذای گرم در روستاها توزیع شد که تاثیر بسیار در آشنایی مردم با این نهاد داشت.
وی با بیان اینکه اکثر فعالیت ها در زمینه تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران در فضای مجازی انجام گرفت، تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران پس از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی حضوری منسجم و پررنگ داشت.
وی با تاکید بر تاثیر مستقیم بانوان طلبه در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: چنانچه بانوان طلبه به این باور برسند که می توانند تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند، می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش پررنگی را ایفا کنند.

برچسب‌ها