افزایش ایمان جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است
258041

مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) نهاوند با اشاره به ضرورت برطرف کردن ریشه آسیب های اجتماعی افزود: یکی از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی افزایش ایمان افراد است.

خانم بحیرایی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر با اشاره به رشد 2 و نیم برابری ثبت نام پذیرش در مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) نهاوند افزود: طی سالجاری با شیوع ویروس کرونا اکثر تبلیغات پذیرش توسط این مدرسه در فضای مجازی انجام گرفت.
وی تبلیغ چهره به چهره با افرادی که مستعد تحصیل در حوزه علمیه خواهران هستند را یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته دانست و افزود: تبلیغ پذیرش مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) نهاوند میان دانش آموزان طی سالجاری در شبکه مجازی شاد انجام گرفت.
مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) نهاوند بیان کرد: برای تبلیغات پذیرش در سطح شهر نهاوند از بنرهایی متفاوت استفاده کردیم بدین صورت که کلماتی کوتاه و مفهومی بکار برده شد تا هر کس از دور مشاهده می کند، جذب آن شود و چنان تاثیری در رشد ثبت نام داشت که بسیاری از افرادی که مراجعه می کردند نحوه آشنایی خود با این مدرسه علمیه خواهران را مشاهده بنرها عنوان کردند.
وی با اشاره به تبلیغ پذیرش توسط بانوان طلبه افزود: رزمایش پروفایلی برای تبلیغ پذیرش انجام گرفت بدین صورت که بانوان طلبه پروفایل خود را بنر تبلیغ پذیرش قرار دادند.
خانم بحیرایی بیان کرد: مهمتر از کثرت ثبت نام، توانمندی افراد پذیرش شده است تا افرادی با توانایی بالا وارد جامعه شوند.
وی گفت: در گذشته که آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران از بهمن ماه بود فرصت مناسبی برای حضور بانوان طلبه خوش بیان در دبیرستان ها فراهم می آمد تا در کلاس های پایه دوازدهم حضور یافته و با بیان زیبای خود توضیحاتی در خصوص مدارس علمیه خواهران ارائه دهند و موجبات جذب دانش آموزان را فراهم آورند.
مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) نهاوند ابراز کرد: در گذشته به صورت چهره به چهره به تبلیغ پذیرش می پرداختیم اما طی سالجاری به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر تبلیغات در فضای مجازی انجام گرفت.
وی گفت: چنانچه خروجی حوزه های علمیه خواهران بانوانی توانمند باشند، می توانند در جامعه به الگویی مناسب برای سایر بانوان تبدیل شوند و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد.
خانم بحیرایی اظهار داشت: بانوان طلبه توانمند علاوه بر اینکه در زندگی خانوادگی مانع آسیب های اجتماعی می شوند، می توانند به عنوان الگویی برای دیگران نیز محسوب شوند.
وی با اشاره به ضرورت برطرف کردن ریشه آسیب های اجتماعی افزود: یکی از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی افزایش ایمان افراد است و بانوان طلبه در افزایش ایمان مردم جامعه بسیار موثر هستند.

برچسب‌ها