فعالیت طلاب در نشر آثار دفاع مقدس تعطیل بردار نیست
263161

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شوش گفت: نشر آثار هشت سال جنگ دفاع مقدس تعطیل بردار نیست و طلاب جهادی وار آن را به نسل بعد انتقال خواهند داد.

خانم احمدی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از خوزستان گفت: ارزش های دفاع مقدس را باید در باور نسل جوان امروز ثبت و ضبط کرد و زمینه های نشر آن باید بیش از پیش بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فراهم شود.
 
وی ضمن اشاره به اینکه دستاورد ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در مدافعین حرم که از نسل امروز بودند، مشاهده کردیم افزود: فعالیت طلاب در نشر آثار دفاع مقدس تعطیل بردار نیست.
 
معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شوش در ادامه به گزارشی از فعالیت طلاب در زمینه نشر آثار دفاع مقدس پرداخت و گفت: مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، شرکت در مراسم دعای ندبه در یادمان شمع های شهدای فتح المبین، برگزاری مجلس محفل انس با قرآن کریم، برپایی نمایشگاه، برگزاری رزمایش در فضای مجازی، انتشار ویژه نامه دفاع مقدس در فصلنامه حوزه، تهیه بروشور، انتشار زندگی و فروزان وصیت نامه شهدا، مصاحبه با رزمنده هشت سال جنگ دفاع مقدس، دیدار با خانواده معزز و محترم شهدا از آثاری بود که طلاب تجدید میثاق خود را در هفته دفاع مقدس با شهدا بستند.
 
وی بیان کرد: باید تا آخرین نفس دین خود را به کسانی که این خاک را به مکان مقدس تبدیل کردند، ادا کنیم و حل بحران معنویت جوان امروز، در سایه همیشه حاضر آنها می تواند قابل حل باشد.

برچسب‌ها