دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با معاون امور حوزه های علمیه خواهران
281109

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین واحدی، معاون امور حوزه های علمیه خواهران با مدیر حوزه علمیه استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، که در قم صورت پذیرفت، حجت الاسلام والمسلمین واحدی، با تاکید بر نقش مدیران و معاونین استان ها در پیش برد برنامه ها، برنامه ریزی جهت ارتقاء توان مدیران را خواستار شد. 

معاون امور حوزه های علمیه خواهران، با تقدیر از مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، تلاش های صورت گرفته و تدبیر امور در این استان را رو به جلو خواند و افزود: برنامه ریزی جهت ارتقاء مدیران و کادر استان ها، از طرح های موثر و الگو خواهد بود.

همچنین مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ضمن تشریح فعالیت های مدارس و استان، مدیریت جاری در معاونت امور حوزه ها را مترقی، جهادی و برخاسته از فهم دقیق رسالت حوزه علمیه خواهران دانست.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی خاطرنشان کرد: رصد دقیق، پایش و سنجش مدارس و هیئات امناء، آسیب شناسی و برنامه ریزی جهت رفع چالش ها و موانع تولید علم و طلبه طراز از جمله خصوصیات مدیریت امور حوزه هاست که در آینده آثار پر برکتی را بر جای خواهد گذاشت.

  

برچسب‌ها