دیدار بانوان نخبه استان بوشهر با مدیر حوزه های علمیه خواهران
288211

جمعی از بانوان نخبه استان بوشهر در جریان سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران به این استان، با حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در جریان سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران به استان بوشهر، جمعی از بانوان نخبه استان با حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور دیدار کردند.
 
در این دیدار بانوان نخبه دیدگاه ها و پیشنهادهایی به منظور رفع کاستی ها و افزایش اثرگذاری حوزه های علمیه خواهران بیان کردند.
 
راه اندازی پیوست نگاری مراکز مختلف با نقش آفرینی حوزه های علمیه خواهران، برگزاری رویدادهای علمی مشترک میان حوزه های علمیه خواهران و دانشگاه ها، ارتباط بیشتر حوزویان با عموم، همکاری بانوان حوزوی در طرح های محله محور، همگام سازی نظام تعلیم و تربیت با انتظارات از خروجی آن، راه اندازی موسسه تخصصی تبلیغ در استان بوشهر، نقش آفرینی حوزه های علمیه خواهران در دانشگاه های مختلف و ورود حوزه ها به آموزش های قبل از دبستان، از جمله پیشنهادها و مطالب مطرح شده در این دیدار بود.
 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین استاد بهجت پور در سخنانی در جمع این نخبگان، با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران وظیفه تعلیم و تربیت و آماده سازی طلاب برای نقش آفرینی در عرصه اجتماع را برعهده دارد، ادامه داد: دستگاه های فرهنگی فراوانی در کشور وجود دارند که باید از خروجی های حوزه استفاده کنند.
 
وی پیشنهاد کرد جمع نخبگان علاقه مند با پیگیری دغدغه های خود و ارائه طرح های کاری، زمینه های نقش آفرینی بانوان طلبه در مجموعه های مختلف را فراهم کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور اضافه کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز از طرح های این جمع نخبگانی حمایت می کند تا با کمک های آیت الله صفایی بوشهری با ایجاد یک شبکه فعال زنانه، بانوان طلبه به فعالیت بپردازند.
 
وی با بیان اینکه سازمان حوزه های علمیه خواهران یک مجموعه جوان است، ادامه داد: اکثر تحصیل کردگان حوزه های علمیه خواهران؛ در سطح دو هستند و تلاش می کنیم سطح سه و چهار را در استان بوشهر راه اندازی کنیم و توسعه دهیم.

برچسب‌ها