"تالار فرهنگی هنری تجربه" در نوشهر افتتاح شد
300632

مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر گفت: "تالار فرهنگی هنری تجربه" با هدف ارائه خدمات به بانوان به همراه آموزش های اخلاقی مذهبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم راحله غلامرضائی، مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر؛ در گفتگویی، از برگزاری طرح فرهنگی-هنری "تالار تجربه" با همکاری معاونت پژوهشی و کانون دانش آموختگان این مدرسه علمیه خبر داد که مخاطبین این طرح عموم بانوان مسافر و ساکن این شهرستان بوده اند.

وی ادامه داد: تالار تجربه مجموعه ای از خدمات پزشکی، فرهنگی و هنری است که در آن بانوان در هر سن می توانند خدمات مورد علاقه خود را دریافت نموده و در این میان از آموزش های اخلاقی – مذهبی نیز بهره ببرند،  آموزش های اخلاق – مذهبی در تمام برنامه های تالار تجربه نهفته است و به صورت غیرمستقیم صورت می پذیرد.
 
خانم غلامرضائی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نوشهر یکی از مناطق گردشگردی ایران است و هر ساله تعداد بسیاری از مسافران به این شهر مسافرت می کنند و یا اقامت دارند؛ اما در این میان توجه بسیار کمی به قشر بانوان شده است و این ضرورت پیش می آید که برای بانوان تدبیری اندیشیده شود تا در سفر به این شهر اوقات خوبی را سپری نمایند.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به رسالت حوزه های علمیه بخصوص در شهرهای توریستی، مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) بر آن است تا با ایجاد یک فضای مناسب برای بانوان، با یک شیوه جدید، به تبلیغ دین اسلام و اصلاح عقاید و باورهای اشتباه نیز بپردازد.

وی ادامه داد: در این طرح، مدرسه علمیه با بهره مندی از طلاب و اساتید خود و همچنین بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی به برپایی این طرح اقدام خواهند کرد و در هر غرفه یک مبلغ توانمند نیز حضور خواهد داشت. به این صورت که غرفه پزشکی در اختیار پزشکان به همراه یک مبلغ توانمند خواهد بود. غرفه زیبایی در اختیار متخصص زیبایی به همراه یک مبلغ توانمند خواهد بود. چرا که نباید از هدف خود که آموزش های اخلاقی-مذهبی است، دور شویم.

برچسب‌ها