دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با همتایان خود در استان اصفهان
303236

مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در سفر به اصفهان، با همتایان خود در حوزه علمیه استان اصفهان، به منظور آشنایی از ظرفیت های مختلف هر دو مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر، معاونان و برخی از کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به منظور هم اندیشی، هم افزایی و آشنایی با ظرفیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، با سفر به اصفهان، با مدیر و معاونین این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار در دو بخش صورت گرفت که بخش اول نشست عمومی با مدیر و معاونین این دو مرکز حوزوی و بخش دوم نشست تخصصی هریک از معاونین با همتای خود بود.

در این دیدار و نشست، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، گزارشی از مرکز و مدارس علمیه استان اصفهان، اعم از آمار مدارس، اساتید، کارکنان و گزارشی از اقدامات انجام شده و درحال انجام ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از قبول زحمت و فراهم ساختن زمینه این نشست، گزارشی از ظرفیت ها و اقدامات صورت گرفته در مدیریت استان ارائه و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش این دو مدیریت شد.

پس از پایان نشست عمومی، هر کدام از معاونین به صورت تخصصی با همتای خود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها