نگاهی به کتاب «روابط عمومی و رسانه ها؛ تکنیک های ارتباط»
304624

کتاب «روابط عمومی و رسانه ها؛ تکنیک های ارتباط» به همت مرکز نشر هاجر چاپ و روانه بازار شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کتاب «روابط عمومی و رسانه ها؛ تکنیک های ارتباط» نوشته آقای هادی ذاکری را منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار داد.

این کتاب از 10 فصل شامل عناوینی همچون «اقدامات اولیه ارتباط با رسانه ها»، «تهیه بانک های اطلاعاتی»، «اطلاع رسانی خبری از سوی روابط عمومی»، «پیگیری اخبار و مصاحبه های تولیدی خبرنگاران رسانه‌ها»، «تولید و انتشار مشارکتی محتوا»، «تعامل با سازمان صدا و سیما»، «بازخورد رسانه ای»، «تقدیر از خبرنگاران»، «ملاحظاتی در ارتباط گیری خبرنگاران با مسئولان روابط» و «آشنایی با برخی رسانه های سراسری» تشکیل شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

روابط عمومی به عنوان عضو واسط میان سازمان و محیط پیرامون ناگزیر از ارتباطی صحیح و قاعده‌مند با رسانه‌ها است تا از این طریق بتواند از یک سو تصویر مناسبی از جو حاکم بر افکار عمومی به سازمان بنمایاند و از سوی دیگر با بهره گیری حداکثری از آنها، در جهت ارتقاء جایگاه دستگاه متبوع نزد عموم ایفای نقش کند.

کتاب «روابط عمومی و رسانه ها؛ تکنیک های ارتباط» ضمن بحث پیرامون پیش‌نیازها، چارچوب، دانش، ابزار، روش و … مورد نیاز این تعامل، تلاش کرده است اطلاعاتی کاربردی در مورد فضای حاکم بر آن در کشور ارائه دهد.

این کتاب در 133 صفحه و با قیمت 48,000 تومان منتشر شده است که علاقه مندان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ می توانند این کتاب را با تخفیف 20 درصدی و به قیمت 38,400 تومان تهیه کنند.

نگاهی به کتاب «روابط عمومی و رسانه ها؛ تکنیک های ارتباط»

برچسب‌ها