امروز در جنگ شناختی با دشمن هستیم

کارشناس امور رسانه گفت: دشمن روی عقیده و باور مردم جنگ شناختی راه انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، محمودآباد/ خانم سمیه نصیری، کارشناس امور رسانه، در نشستی با عنوان "سواد رسانه و جهاد تبیین" در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) محمودآباد، بیان کرد: در سواد رسانه، برای هر خبری که به دستتان می رسد، به دنبال منبع باشید و ببینید از چه کسی و از کجا به شما رسیده است.

وی افزود: ما در مرحله جنگ شناختی با دشمن قرار داریم، یعنی روی شناخت عقیده و باور مردم که یک اصل است، کار کرده است.

خانم نصیریی تاکید کرد: جنگ شناختی یعنی اینگونه جا انداخته اند که همه خبرهای ایران و صدا و سیما دروغ است و خبرهای اینترنشنال، من و تو و ... حقیقت دارد.

کارشناس امور رسانه ادامه داد: اولین خبر در هر زمینه ای، موثرترین خبر است، دشمن در خبردهی خیلی زودتر از اخبار ایران اقدام می کند، اما اگر اخبار ایران با تاخیر  منتشر می شود، برای آن است که جمهوری اسلامی پایبند اخلاق بوده و تلاش می کند که اخبار خود را با دلیل و کارشناسی شده منتشر کند.

خانم نصیری در پاسخ به این سوال طلبه که برخی دختران از ما هم می پرسند برای چه حجاب دارید؟ اظهار کرد: پوشش جزء قانون کشور است، همانطور که رعایت کمربند ایمنی در کشور از الزامات قانون رانندگی است؛ باید در جواب به مخالفین حجاب، با سوال پاسخ داد و آمار تجاوز، دزدی، غارت و ... و تناسبی که بین بی حجاب ها و باحجاب ها وجود دارد را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha