اولین دوره المپیاد علمی ادبیات عرب در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، اولین المپیاد علمی استانی با گرایش ادبیات عرب در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اولین دوره المپیاد علمی استانی با گرایش ادبیات عرب، مختص طلاب خواهر سطح دو استان چهارمحال و بختیاری، در هجدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

خانم شاهقلی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در گفتگویی، ضمن اشاره به اطلاع رسانی برگزاری المپیاد به مدارس علمیه خواهران استان؛ گفت: این المپیاد به منظور ارتقای سطح علمی و ایجاد رقابت سازنده بین طلاب و مدارس استان و همچنین دستیابی به اطلاعات عینی و واقعی از سطح علمی و کیفیت آموزشی مدارس و کشف استعدادهای برتر و هدایت آنها در مسیر رشد و شکوفایی، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: به منظور تشویق طلاب برای شرکت حداکثری در این المپیاد، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شد که برای نفر اول مبلغ 60/000/000 ریال، نفر دوم: 40/000/000 ریال و برای نفر سوم 20/000/000 ریال اختصاص یافت و به مدیران و معاونین آموزش تاکید شد که برنامه ریزی دقیق به منظور تشویق طلاب به منظور شرکت حداکثری و استفاده بهینه از المپیاد صورت پذیرد.

وی بیان داشت: گزارش اقدامات اولیه و نوآورانه مدارس علمیه در این خصوص دریافت و در اختیار کلیه واحدها قرار خواهد گرفت.

اولین دوره المپیاد علمی ادبیات عرب در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha