گردهمایی خادمین مجالس اهل‌بیت(ع) با محوریت بانوان استان چهارمحال و بختیاری

گردهمایی خادمین مجالس اهل‌بیت(ع) با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از بانوان با هدف پاسداشت روضه های فاطمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گردهمایی خادمین مجالس اهل‌بیت(ع) که به همت دفتر همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران دارای نیروهای توانمند در عرصه تبلیغ معارف الهی هستند، گفت: صاحبان مجالس روضه خانگی از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب توانمند در این عرصه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه محبوب اهل بیت(ع) شدن، توفیق بزرگی است، افزود: کدامیک از ما می‌توانیم مثل بانو شطیطه باشیم که امام زمانمان توجه خاص به ما داشته باشد؟ بی‌بی شطیطه، بانوی بزرگی بودند که امام کاظم علیه السلام هدیه ایشان را پذیرفت و بر پیکرشان بعد از مرگ نماز خواند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلیمن طاهری، رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه جلسات روضه خانگی از ارزش و جایگاه والایی برخورد است، گفت: حضرت رسول صلی الله علیه و آله در زمان خودشان، روضه خوانی و گریه بر بدن شهداء داشتند و نمونه بارز آن در جنگ احد بود که بعد از جنگ بر بدن عموی خود گریه کردند.

وی با بیان اینکه محبت، عامل پذیرش است، ادامه داد: پرورش محبت اهل بیت علیهم‌السلام در دل‌ها، عامل پذیرش ما از جانب اهل بیت(ع) است.

اجرای همخوانی و تجلیل از بانیان جلسات خانگی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha