همایش ملی علامه ذوالفنون دارای امتیاز isc است

دبیر علمی همایش ملی علامه ذوالفنون(ره) گفت: در سایت همایش 25 موضوع آورده شده است، این همایش ملی و از امتیاز isc برخوردار است و مقالات پذیرفته شده در مجله نقد و نظر سلامت چاپ می شود

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، بابل/ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عبدی، دبیر علمی همایش ملی علامه ذوالفنون(رحمه الله علیه)، از برگزاری پیش نشست این همایش با عنوان "ضرورت پژوهش در حوزه آثار علامه حسن زاده آملی(ره)"، در مؤسسه آموزش عالی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بابل، در جمع طلاب سطح 3 خبر داد.

وی ادامه داد: شخصیت علامه به گونه ای است که در همه حوزه های نظری و عقلی، ادبیات، شعر، ریاضیات، نجوم، تفسیر، فلسفه، عرفان و ... صاحب اندیشه و نظر بوده؛ اما متاسفانه شخصیت علمی و عرفانی ایشان در زمان حیات، به خوبی شناسانده نشد؛ از این رو سزاوار است این شخصیت بزرگ، برای جامعه علمی، در همه عرصه های علمی شناسانده شود؛ بر این اساس استان مازندران در نظر دارد برای تبیین جایگاه علمی و عرفانی ایشان، این همایش ملی را برگزار کند.    

حجت الاسلام والمسلمین عبدی بیان کرد: چکیده، فضای کلی بحث است که در قالب نصف صفحه نوشته می شود. در مقاله باید نتیجه و مقدمه قوی نوشته شود؛ در مفهوم شناسی هم دقت کنید؛ کلماتی که نیاز است مفهوم شناسی انجام دهید.

دبیر علمی همایش ملی علامه ذوالفنون(ره) افزود: در سایت همایش 25 موضوع آورده شده است، این همایش ملی و از امتیاز isc برخوردار است و مقالات پذیرفته شده در مجله "نقد و نظر سلامت" چاپ می شود؛ برای دریافت کتاب های علامه می توانید نرم افزار کتاب خوان پژوهان را نصب کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha