دوره آموزشی «نقش انعطاف پذیری در ارتباطات» ویژه معاونان مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد

دوره آموزشی «نقش انعطاف پذیری در ارتباطات» به همت واحد ساماندهی و نظارت استان گلستان ویژه معاونان مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم مهدیه محمدی از برگزاری دوره آموزشی «نقش انعطاف پذیری در ارتباطات» ویژه معاونان مدارس علمیه خواهران استان گلستان با حضور آقای عمادی خبر داد. 

وی یکی از مهمترین مطالب مرتبط با مهارت‌های ده‌گانه زندگی را انعطاف‌پذیری دانست و افزود: انعطاف‌پذیری به معنای قبول آنچه که در محیط ما و انسان‌های اطراف ما می‌گذرد، بدون تنش و خودآزاری است.

مسئول ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این مطلب ‌که نسل جدید مخاطبین، گونه‌های رفتاری و گفتاری متفاوت دارند و کسب مهارت‌های لازم در جهت شکل‌گیری ارتباطات هدفمند بسیار حائز اهمیت است، افزود: با برگزاری این دوره انتظار می‌رود افراد با مهارت‌های ارتباطی آشنا شده و آن را در رفتارهای اجتماعی بیش از پیش به کار بندند.

خانم محمدی گفت: شیوه‌های درک مخاطب و شکل‌گیری ارتباط صحیح، انواع لایه‌های ارتباطی، ادارک اجتماعی و انواع آن، اسناد در رفتارهای اجتماعی و ... از سرفصل‌های آموزشی دوره است.

وی اعلام کرد: در این دوره قریب به 50 نفر از معاونان آموزش، فرهنگی و پژوهش مدارس علمیه خواهران استان گلستان حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha