جشن باشکوه "مادران ریحان" در ایلام برگزار شد

جشن باشکوه "مادران ریحان" با مشارکت مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امیرالمومنین(ع) در سالروز ولات دخت نبی مکرم اسلام(ص) در ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جشن باشکوه "مادران ریحان" با مشارکت حوزه علمیه خواهران فاطمه زهرای اطهر(س) شهر ایلام و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها در سالن اجتماعات حوزه علمیه شهر ایلام برگزار شد.
این جشن با حضور کادر و اساتید مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مرادویسی، مشاور امور خانواده برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مرادویسی، در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن و مادر با اشاره به خصوصیات بارز حضرت زهرا(س)، او را الگوی برتر و بانوی نمونه اسلام معرفی کرد و در ادامه گفت: حضرت صدیقه طاهره(س) افتخاری برای اسلام و دنیا هستند. آن حضرت بانویی بسیار با ایمان، متعهد و شجاع بود که در همه عرصه ها به معنای کامل حضوری باتقوا و تاثیرگذار داشتند و همه زنان باید از او و زندگی کوتاه اما پر بارش ایشان الهام بگیرند.
از جمله برنامه های متنوع این جشن اجرای مدیحه‌سرایی و سخنرانی در باب نکات و سبک زندگی حضرت صدیقه کبری(س)، پخش کلیپ و سرود، اهدا گل نرگس به کادر و اساتید در بدو ورود به مراسم، توزیع کتابچه های شهدایی در بین شرکت کنندگان مراسم، برگزاری مسابقه نقاشی و... بود.
در این مراسم علاوه بر تجلیل از کادر و اساتید حوزه، از مادر چهار فرزند و مادرانی که به تازگی صاحب فرزند شده بودند، تقدیر شد و در پایان نیز کلیه کادر و اساتید همراه با خانواده محترمشان مهمان سفره متبرک حضرت فاطمه زهرا(س) بودند.

جشن باشکوه "مادران ریحان" در ایلام برگزار شد

جشن باشکوه "مادران ریحان" در ایلام برگزار شد

جشن باشکوه "مادران ریحان" در ایلام برگزار شد

جشن باشکوه "مادران ریحان" در ایلام برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha