جهاد تبیین تنها راه مقابله با فتنه هاست

همزمان با ایام دهه فجر نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اراک/ صبح امروز همزمان با ایام دهه فجر نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک با حضور حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور از اساتید حوزه و دانشگاه اراک برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب و تقارن آن با ایام الله دهه فجر بیان کرد: دهه فجر ایام سرنوشت ساز ملت ایران است که به رهبری امام خمینی(ره) از چنگال استکبار جهانی خود را رهاند.

وی گفت: از زمان شروع انقلاب تحولات عظیمی رخ داد و خون های پاک بسیاری از جوانان در این راه ریخته شد و مجاهدت های فراوانی رخ داد تا انقلاب به پیروزی رسید. از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور ما فراز و نشیب های بسیاری را دیده است که با درایت و تدبیر رهبری مقتدر و همراهی مردم با بصیرت همه نقش بر آب شده است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: آمریکا شیطان بزرگی که هم کشتار می‌کند، تحریم می‌کند، فریب می‌دهد و هم ریاکاری می‌کند، از دشمنان بزرگ ملت ایران بوده و خواهد بود.

جهاد تبیین تنها راه مقابله با فتنه هاست

وی تصریح کرد: تبعیت اتحادیه اروپا از سیاست های آمریکا علیه ایران و از طرفی نفاق داخلی دشمنانی هستند که هرگز دشمنی آنان علیه کشور ما فروکش نکرده است و هربار به گونه ای اقدام می‌کنند.

استاد حوزه با اشاره به فتنه های اخیر خاطرنشان کرد: جهاد تبیین تنها راه مقابله با فتنه هاست؛ همانطور که رهبری فرمودند جهاد تبیین اولا واجب است و ثانیا فوری است و ثالثا عینی است. جهاد تبیین سبب بیداری اذهان ملت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha